Underbara liv

Man kan minst sagt säga att man har saker att se fram emot nu om man är jag. Och tur är väl det, jag är en sådan person som tenderar att bli uttråkad, rastlös och lite grinig om jag inte har ett spännande och strukturerat schema för närmsta tiden! Jag säger bara underbara, underbara sommar, även om den blir regnig och man bara vill fly landet. Det spelar ingen roll, för jag håller alltid hårt fast vid klyschan om att det blir vad man gör det till! Och gnäller man får man väl köpa sig en trisslott och hoppas på att den bjuder på en tripp till medelhavet ;).




- Jag slappar med en badring i Golden Sands, Bulgarien sommaren 2009... som för övrigt var THE sommar, magnifik var den.



Dessa händelser väntar mig de närmsta veckorna
:


- På fredag är det klassfest och bartömning på kåren. Hoppas att de bunkrat upp rejält för här kommer folkhälsopedagogerna!

- På lördag ska jag och Danne troligtvis till Tivoli i Köpenhamn och bli åksjuka, dricka öl och gå på Ströget.

- Nästa onsdag är det avslutning med klassen, inlämning av hemtenta samt lärarmiddag och brännboll.

- Den 12/6 tar jag EXAMEN från Högskolan Kristianstad! Först blir det kyrkan inklusive (blod) skratt och tårar, och därefter restaurang med familj.

- Dagen efter examen ska det firas ytterligare, med hela familjen och andra nära & kära.

- Samma kväll ska KISS upplevas på Malmö Arena!! Gissa om jag längtar?!

- Mellan den 19 och 23 juni befinner jag mig i Den Gyllene Staden för att gå på min kusins första kommunion (stort i katolska nationer).






Nu lockar kudden, ska upp på en jobbgrej imorgon så det är väl lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0