Personliga egenskaper

Hallå solstrålar! Nu tänker jag, precis som alla andra bloggare, skriva att det är fantastiskt underbart väder vi har fått här, om det nu är någon som missat det! Men nu vet ni det också! Hoppas ni ligger ute och solar er med en smoothie eller en bag in box eller något. Själv ska jag strax ut och njuta av sommaren för fulla muggar!

_________

Kom nyss hem från Helsingborg, där jag gjorde en intervju i studiesyfte. Gjorde ett brutalt misstag i urval av personer att intervjua idag. Men det kunde jag iofs inte veta innan. Jag gillar flumm som spåtanter, andar, Karsten Torebjer psychic medium och skit, om inget annat är det kul att snacka danska som Karsten, men idag fick jag minsann känna på flumm av dess like - en uppläxning om att man inte kan fråga om en individs personliga egenskaper för det är minsann mycket mer komplicerat än man kan förklara i ord. Jaha, ja då är väl en hamburgare eller en krukväxt eller ett trashigt Pågatåg också omöjligt att beskriva i ord med alla sina beståndsdelar. Phuuh... Nu kommer min hemtenta bli ännu flummigare än den skulle bli annars. Fördelen är att det kanske inte är möjligt att den kan bli flummigare, tjoohoo... :).

Well well... Jag säger som min mamma; "Alla har vi vårt kors att bära" och "Bara folk är glada så...". Hon är en klok kvinna :)

Här kan ni förresten göra ett personlighetstest, kan vara lite spännande... om det inte är för komplicerat att förklara resultatet i ord...  Länk: http://se.41q.com/ Jag blev en känslig extrovert typ jag.



Splittrad personlighet?


_________


Nu ska jag och Linda ut i "trädgården" och steka, sedan blir det antingen grillning med töser eller spinning! Vad ska jag välja, hummm... Båda har ju sina fördelar. Kan säga att jag är grymt sugen på att träna eftersom det inte blev något igår av olika skäl! Men det är för komplicerat för att förklara.



(Läcker bikini från ginatricot.se.... klick,klick :D )







Kommentarer
Postat av: Nettan

Hahahahaa! Men har vi snart flummat oss igenom tre år så ska det nog gå med den sista hemtentan också ;)



För övrigt röstar jag på grillning (ovanligt) :P Ett saftigt köttstycke med tzatziki och klyftpotatis, muuuums :D

2010-06-02 @ 17:26:08
URL: http://aboutnettis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0