Dude vs. Messi

Det blev varken grill eller spinning - hängde med Danne och kollade när han lirade lite boll i Helsingborg istället! STI vann med 2-0, se där du, Inte kass inte kass... blev polare med korvgubben dessutom! Hoppas inte att Janne från Jannes korv får reda på det för då kommer han bli besviken...




Danne dude?                                                              Messi?



Retlig snorunge - bara för att Duden fått skriva ett inlägg här så tror han att han är någon sorts VD för Taintedstory AB... Till och med nu när jag skrev denna sista mening så skulle Mongodanne (han på bilden ja) lägga sig i; "Jag är nog ingen VD, mer som en konsult"....



Kommentarer
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Svara gärna på frågan i bloggen om vilken som är din favorit låt sen gör jag en lista av alla låtar på spotify så alla kan lyssna, Va med du också.

kram

2010-06-02 @ 21:59:27
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: Susanna

"Polare med korvgubben" hahaha...du e för go Elin! =0)

2010-06-05 @ 22:55:47
URL: http://inspirerad-by-sus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0