Det ska va Tufft o leva, annars kan det kvitta

Grattis alla svennebanener på nationaldagen eller vad man ska säga, och hej på er andra! Själv får jag väl ett halvt grattis :P Firade denna dag genom att äta en utomordentligt underbar brunch på balkongen! Och nu fortsätter firandet med att se hur det går åt h-e för Söderling...

Denna helgen har ju varit lovely i stort! Festade loss med klassen och andra och hade riktigt kul. Massa goa människor. Förfest utanför min gamla lya i Kstad, korridorsfest och Kåren it was, där vi försökte planka in, det kunde gått bättre men som tur är så är vakter där lättflörtade så det löste sig. Allt går med lite tårar och fraser som "du ser inte ut att vara en dag över trettio" trots att människan har halva foten inne på ålderdomshemmet.

Igår var jag och Danne fruktansvärt bakis, tyvärr strejkade tåget från Kristianstad så vi fick åka buss till Hässleholm. Men det gjorde egentligen ingenting för jag hade riktigt kul på den lilla "extraresan"... Tur man alltid har roligt ändå i ditt sällskap dude!! Hade ytterligare en härlig dag med lååång powernap, middag i Helsingborg och Prince of Persia (en recension kommer senare)! Avslutade kvällen med en fruktcoctail från Pistachia, mums, dit måste ni gå.



Förfest @ Pågatåg...






Middag på haket. Haket i Helsingborg kan jag absolut rekommendera, där vi nästan är stammisar. Jättegod mat till bra priser. Jag tar nästan alltid souvlaki med klyftpotatis och tzatziki för den är oslagbar!






Brunchen idag:




Pannkakor med sylt, blåbär, bacon, vitlöksbaguette, avocado, kaffe...



Kommentarer
Postat av: Mickan

MUMS! Kul att ni kom sötisar! Puss puss!

2010-06-06 @ 16:07:14
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Susanna

Jag håller med Mickan! Superkul att ni kom. Du får dock lära Danne att äta riktigt godis (Choklad). Lakrits borde inte få lov att kallas godis =)

2010-06-06 @ 19:42:07
URL: http://inspirerad-by-sus.blogspot.com
Postat av: Elin Petersen

Sus, jag har en kompis som ihärdigt påstod att alla lakrits-älskande män var gay! + att jag brukar säga till danne att när vi är som värst så är det som att jag bor ihop med min bögkompis :D Så...hmm.. slutsats?;D

2010-06-06 @ 21:08:22
URL: http://taintedstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0