Alltså, haha

Jag har haft en så jäkla bra resa!!! Tre utropstecken minsann, ja så ska det vara för så bra var den! Kan inte beskriva i ord hur mycket jag uppskattar denna stad och de människor som var med på resan. Har ALLTID haft det så otroligt bra när jag rest dit. Prag är den vackraste staden i världen och ölen är.... förrädisk... Bilder finns men orken till att lägga upp idag finns inte. Håll till godo för de kommer. Kan ju köra en lista istället. Jag har på denna resa bland annat lärt mig att:

- Svart öl på Uflecko är en sjukligt bra anledning till att sluta vara, eventuellt aldrig bli, nykterist.
- Det kan faktiskt bli för mycket vitlök - jag hatar att erkänna det men...
- Jag fortfarande är liten (det grundar jag på att min pappa bett min bror att "passa Elin")
- Tjeckiska kvinnor är faktiskt snygga (att halvtjeckiska var snygga visste vi ju redan ;) ).
- Man ska inte kasta skum när man sitter i ölglas.
- Man ska inte ropa "bro" förräns man är över hajen.
- Man ska gifta sig med trubbel.


Nu blev det en del internt men det får ni leva med... något ni däremot inte kan leva med är att inte ha sett denna stad och upplevt utbudet av varierande karaktär. Det finns så mycket att se och göra. Så köp en trisslott, och när Det Händer - Åk till Prag.


Nu mina vänner är det snart midsommar. Men först ska jag en liten, liten sväng på jobb imorgon. På kvällen blir det eventuellt ett glas med Josse eller något annat, jag orkar inte riktigt planera framtiden nu.



Kommentarer
Postat av: Susanna

Vad har hänt med Leona Lewis inlägget? Jag väntar fortfarande =)

2010-06-30 @ 12:48:26
URL: http://inspirerad-by-sus.blogspot.com
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

2010-07-04 @ 23:11:47
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/
Postat av: Nettan

Och hur går det egentligen med uppdateringen?!?!?! ;)

2010-07-09 @ 10:00:50
URL: http://aboutnettis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0