Bloggerska

Tempot har saktats ner. Ganska rejält till och med. För några veckor sedan slet och stressade jag med C-uppsatsen mer än vad som kändes rimligt, samtidigt som tentor skrevs, träningen skulle skötas, roliga saker på helgerna skulle hittas på (dessa saker skulle bli ett tillfälligt avbrott och fungera som nedvarvning men blev ibland ytterligare stress... men strunt samma, kul hade vi!). Mycket hände även i privatlivet och stora omställningar ägde rum.

Nu laddar jag inför sommaren och lever i nuet så mycket det bara går! Jag har så pass mycket egentid att den både räcker och blir över, har ju till och med tagit mig tid till det mest nödvändiga, det vill säga att skaffa blogg ;) Kanske jag blir en av dessa inbitna bloggare som tar med datorn på semester för att blogga, lägger upp bilder på dagens outfit, dagens mat, delar med mig av rabattkoder på Ellos, skriker ut min ilska över tanten vars kundvagn nästan slet av mina hälsenor på ICA och (andra) i-landsproblem... Det återstår att se!




(Om ni har några skrivtips - skriv gärna en kommentar. Alla förslag mottages tacksamt... )

Kommentarer
Postat av: Susanna

Wieeee!!! Så kul att du också har börjat blogga =)

2010-05-31 @ 14:46:36
URL: http://inspirerad-by-sus.blogspot.com
Postat av: Nettan

Åhh, kul att du börjar blogga sweetieee! Ser fram emot lite galen läsning :D Hahaha, jaa, nu när vi knappt har något kvar att göra har alla tid att blogga, det gillas!



Njaa, vet inte riktigt, men bartömning och go crazy on the dancefloor lockar :) We'll see, men jag tror jag kommer!

2010-05-31 @ 22:28:42
URL: http://aboutnettis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0