Promenix och Sex and the City #2

Har nyss kommit hem från en runda med Linda, alltid skönt att uppdateras och snacka massa skit, speciellt eftersom hon har varit i Stockholm hela helgen! Våra promenader är alltid så skönt flummiga. Idag var vi visserligen nyktra, men det har hänt att vi får ett ryck när vi kommit hem från en utgång. Då kläcker någon den briljanta idén om en powerwalk, och då är det inget att be för... Detta ryck resulterar i både det ena och det andra, till exempel detta:




Elin eller Dita von Teese?            Linda dansar lite foxtrott             Sugen på att adoptera?



Nu sitter jag här och äter lax...:P Men ska hoppa in i duschen, sen raka vägen till stan för jag och Christina ska se SATC 2! Har hört så mycket negativ kritik om den filmen. Den har fått mycket 1or och 2or. Tror att kritiken är befogad, men som SATC-fan måste jag GIVETVIS se den, mest för kläderna och alla härliga outfitters! Sen tror jag säkert att den inte håller vidare hög kvalitet, är särskilt intelligent eller kommer med något världsomvälvande, men det är inte heller därför man ser en sådan film - i så fall är man nog "en aning" bakom flötet. Jaja, nu ska jag inte säga för mycket innan jag sett den själv, så det är nog bäst att jag sätter punkt där.


Ciao... <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha ja det var ju trevliga bilder du lägger upp:P Ha så kul på bian!

2010-06-01 @ 16:50:23
Postat av: Anonym

Härmis!!! Men storasyster finner allt. Klart lillan ska ha en blogg hon med ;)! //Anna

2010-06-01 @ 20:22:22
Postat av: Elin

Tyckte det var lika bra så du kan kolla att jag sköter mig :P Alla dessa mammor... alltid beskydda deras barn och barnens rättigheter, "min son var först med att prata", "min son hade blogg före dig din gamla tant" etc...

2010-06-01 @ 22:47:04
URL: http://taintedstory.blogg.se/
Postat av: Susanna

Oj, oj, oj...Elin goes wild! =0)

2010-06-02 @ 11:56:45
URL: http://inspirerad-by-sus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0